اشـــــــــعار و ســــــــــروده هـــاي .... زين العــــابدين اميــــــدي ....
اشـــــــــعار و ســــــــــروده هـــاي .... زين العــــابدين اميــــــدي ....
وبلاگ ادبی

 

چشم انتظار

***************

هــر که هستم در دلم مهـر تو دارم یا حسین

هـــرچـه هسـتم بر زبان نام تـو آرم یا حسین

بر دو عالـــــم در پناهـت نوکــری را دل گــزید

در گلســـتان ولایـت همــچـو خـارم یا حسین

تو عزیــزی تو کریمـی تو شفیعی در حســاب

من گنـه کار و حقیـــر و خوار و زارم یا حسین

آن تـویی گسـترده ای خـوان عطا بر شـیعیان

این منم از خوان جودت چشـم دارم یا حسین

گر چه باشـد در کنـــارم دوســتان بی شــمار

لیــک نبــود در دو عالــم جـز تو یارم یا حسین

گشـته از فرط معـاصی مو سـپید و رو ســیاه

هست امیــدم بر تو بخشد کـردگارم یا حسین

وقت جان دادن که نبــود دادرس از لطف خود

کن به  بالینـم گذر چشـــم انتـظارم یا حسین

«وافـدم» در درگـه والای تو عمـــرم گذشـت

اشک ریزان در غمت لیــل و نهــارم یا حسین

 

       ***************************

ناله شبانه

   

            « استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع میباشد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.